Incepand cu luna martie 2016, clientii casnici neeligibili  vor primi factura de energie electrica, intr-un nou format, unic la nivel national, impus tuturor furnizorilor de energie electrica de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei. Detalii despre noua factura, puse la dispozitie de catre ANRE, le puteti accesa aici.

Aceasta schimbare nu presupune un efort suplimentar din partea clientilor, furnizorul de energie electrica adaptandu-si sistemul de facturare la cerintele legale.

Puteti vedea formatul simplificat de factura explicat pe intelesul tuturor pentru clientii neeligibili atat din mediul urban, cat si din mediul rural aici.

Clientii casnici eligibili vor primi in continuare formatul anterior de factura - pentru cei din mediul urban, explicatiile se pot regasi aici, iar pentru cei din mediul rural aici.

Puteti gasi informatii utile despre economisirea energiei, reducerea cheluielilor, si protectia mediului pe site-ul ANRE.

Daca ai nevoie de un expert in eficienta energetica click aici

Din dorinta de a face lucrurile cat mai usoare pentru tine, am lansat serviciul de contractare online, destinat atat clientilor actuali ai CEZ Vanzare (persoane fizice si juridice), cat si potentialilor clienti.

Prin acest serviciu ai posibilitatea sa primesti online oferta personalizata de energie electrica, direct pe CEZInfo.ro.

Tot ce trebuie sa faci este sa intri pe www.cezinfo.ro/contractare si sa urmezi pasii simpli de de mai jos:

Dupa ce intram in posesia contractului iti vom trimite inapoi exemplarul semnat de catre noi. Daca nu primesti contractul, ne poti semnala acest fapt la InfoLinia CEZ (0251 929).

Avantajele clientului CEZ Vanzare

  • Primesti energia de care ai nevoie si ai posibilitatea sa platesti exact cat consumi.
  • Poti plati online facturile la energia electrica.
  • Poti sa te abonezi la factura electronica si sa o primesti in ziua emiterii pe adresa ta de e-mail.
  • Poti afla toate informatiile de care ai nevoie de la un consultant CEZ Vanzare prin InfoLinia CEZ.
  • Ai suport profesionist din partea consultantilor CEZ in toate Centrele de Relatii cu Clientii.
  • Primesti informatii operative privind activitatea distribuitorului tau de energie electrica.
  • Poti transmite indexul autocitit, simplu si rapid, prin serviciul dedicat, la telefon 0800 500 500.